FIRMAFEST hos karin!

2008-12-20, 22:18:34 / Kategori: Allmänt
Här kommer lite bilder på olika produkter bla, en klänning,en halsduk och en hatt! Och allt dehär har karin själv lagat ! DUKTI FLICKA!
Här kommer dom:)


Liite fin hatt:) E heelt som Michael JAcksons hatt!


en jätte fin klänning:) Jag liknar heelt min mommo som ung:)


En jätte fin tunika! Faktist gjord av ylle och den sticker som FAN!



min favorit bild! Denhär halsduken är jätte fin men den sticks ochså jätte mycket:/


Ha en bra fortsättning på Kvällen/Natten
KRam: en snuvig och sunvig och snuvig alex2

Lina

Du e så fiiin! <3 mega snygga bilder :)

Va kiva att du kommer o sjunga till Linda så ses vi där :)

(Javeeet, Fanny skriver aldrig och jag orkar int gnälla hela tiden åt henne att hon skall skriva, de är lite synd :( )



2008-12-21, 10:07:12 URL: http://linaochfanny.blogg.se/

Karin

FELFELFEL!!! tunikan är sydd av TRIKÅ INTE YLLE!!!

Till de gråa delarna är bara tillsatt nåt material som sticks, men inte ylle din rumppa!



2008-12-21, 16:11:50 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?