Godag Allesammans!

2008-12-09, 15:17:12 / Kategori: Allmänt
Hej här hör ni av en glad mygga jag är på hiskelit bra humör och sitter nu hemma med magen mätt:)
Liite om min dag: Jag kom till skolan kl.8 å då for jag och se på SFSI matcher(innebandy) vars vår skolas lag tävlade i! Det gick såklart bra vi fick guld andra åre i rad! Grattis pojkar! fint spel och det var fina å jämna matcher! Dom hade en med som var 2bästa finlandssvenska spelaren! inte så illa:D Jag var bara 2timmar idag i skolan för jag var och kollade på tävlingarna resten av dagen och sen var vi ochså och syndade (=åt skräpmat) med fanny och lina! usch va vi e bääd!
Nu e jag i alla fall hemma och vänttar väl på de vanliga dagliga rutinerna ALLTSÅ att jenny och karin kommer och söker mej och sen hittar vi på nåt skoij!

Hoppas ni har haft en lika bra och händelserik dag som jag!
P.s. Jag talade faktist med du vet vem och hon sa ingenting fittit mot mej så det gör mej på ennu bättre humör:)

Kram: Alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?