Godag!

2008-12-22, 10:36:11 / Kategori: Allmänt
Gomorgån alla!
Igår kväll for jag sen till karin och jag blev här övernatten:) vi var hos hennes mamma till borgå och sen var vi å äta på mäkken^^ Andra gången den dagen! UPS! efter det kom vi hem och tog det bara lungt!
När vi vaknade idag så var vi ensamma hemma så vi bestämde oss för att baka lite daim:) jag tänkte ge det till mamma å pappa till julklapp! Nu tänkte vi gå i bastun! hmm..morgonbastu?:D
Efter det vet jag inte vad vi hittar på! Får se! men vi är i alla fall ensamma till kl. 5 så:P
Efter det blir det väl en lungn hemmakväll med mor och far! STÖN!

Bloggar senare:)

kram: alex2

Lina

Hehe, mäkken två gånger på en dag :D nam :P

ja var också o äta hamburgare ida, men den va int så god :)



2008-12-22, 18:44:41

Iddi

HAHAHA den dä bilden måst du skicka ti mej ! :))

Att man kan ha rolit me kladdkaka NAM DEN VA SÅ GOD ! Ja vill ha mera ! :PP vilken fin bild asså

KARAM IDAAA <333



2009-01-04, 21:39:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?