Gomorrån!

2008-12-07, 13:37:42 / Kategori: Allmänt

HEj!

vaknade just eller kanske någå kl.1 de blev ganska sent igår..

först for jag till karin och där så gjorde vi nuinte så mycket ..sen for vi till mej pynta vårt pepparkakshus, och sen igen tillbax till karin:D

Sen fick vi mitt i allt för oss att vi skall fara efter min kusin robin till andersböle...som ligger kanske 20 km härifrån. Så vi frågade snällt Linda(karins syster) om hon kunde komma å köra å de kunde hon!

När vi kom hem tillbaks så var bara karin hos oss en stund för hon var så trött, men jag och robin kollade en film å vakde till klockan 3! PUST!

Nu sku de gälla att börja öva på fyssa prov då bara!! JA HATAR DE! förstår int ett skit och det är ett jätte viktit prov!

Nåjaa man gör sitt bästa och bättre kan man int! heller va?

Nu skall jag läsa liite, klä på mej (eftersom jag älskar att gå länge i pyjamas) , vänta att karin kommer hem för sen skall vi sekert träffas:) jipiii de e alltid lika rolit attse henne:)


jag tänkte ennu laga in några bilder jag fotade igår. Jag har nån ny hobbi jag har mitt i allt börja tycka jätte mycke om att fota naturbilder:P weard? här kommer några av mina favoriter!











Lina

Jeeji! va skoj :) helt mega fina bilder! va ha du för kamera?



2008-12-07, 16:48:51 URL: http://linaochfanny.blogg.se/

Fanny

Underbara bilder :)



2008-12-09, 14:43:37 URL: http://fannysfoton.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?