Hejssan alla!

2008-12-17, 20:10:20 / Kategori: Allmänt
Idag var det en ganska normal dag i skolan! hade lite senare på dagen drama övningar och dom gick för en gångs skull jätte bra:) POSITIVT!
När jag slutade skolan kom jag hem och for genast och hålla karin sällskap:) vi meikkade varandra och fotade! Det var kul som vanlit:) sen komm jag hem och nu har jag lite hjälpt mamma å pappa att städa!
Men en fråga! vafför är alltid allting så svårt här i livet? E faktiskt alla så lömska! Dom man tror e vänner kanske visar sej vara nåt annat! Kan man lita på nån? Det är bara att ta ett djuptandetag och försöka släpa sig videre för riktiga vänner lämmnar aldrig en!
Ha en bra kväll!"
kram: alex2

Lina

du har tydligen haft värsta bitch fighten med E :P ni ska låta varandra vara och inte prata massor skit om den andra, de blir int någo bättre med det :)

Du din luspudel vafö kom du int på PRG-julfesten?



2008-12-17, 21:12:54 URL: http://linaochfanny.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?