hejssan svejissan!

2008-12-08, 14:07:53 / Kategori: Allmänt
hejssan!
kom just hem från skolan! det var nu en ganska normal skoldag, Fast vissa typer är nu lika dumma i huvv som vanligt! Du vet att jag ochså hatar dej! skrev fyssaprov hade mussa å modda å finska.
Vi skall ha nåt prodjekt i finskan om nån känd finländsk person..hmm vem ska ja väljs:S ?
nu är jag i alla fall kl.6 på väg å Bowla (typ 3dej ggn i mitt liv:S) med karin,jenny å deras pappa:)
Det blir nog heelt kuul!
Hinner kanske ennu ikväll blogga får se hur trött jag är:D
sov JÄTTE dålit inatt så jag var heelt död i skolan!

Vi hörs!

kram: Alex2

Karin

O så ligger du här i min säng o sover ditt slater!=D



2008-12-08, 15:56:40 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?