Hippin = skoij

2008-12-10, 14:55:31 / Kategori: Allmänt
Idag hade jag en ganska semi skoldag! vi övade bla. på julpjäsen som kommer bli super bra när den är klar! Men just nu verkar det bara som ett fiasko!
Jag hade ochså hussa och det var jätte kul, men annors var det ganska trista ämnen!
Ikväll blir det PRG för mej och det är ju så himla skoij:)
Nu skall jag bara lite ta det lungt en stund och tänka på hur skönt jag kommer ha imorgån för jag börjar nämligen kl.10 och slutar 1 YEY bara tre timmar i skolan!

P.s. Ja förstår int vaffö du igen ska börja fittas när vi just börja tala me varandra och jag var så glad och så måst du igen hålla på! HAISTA PASKAA!


kram: alex2

Lina

ja e ganska rädd att teatern kommer att skita sig, men nu när Jan-Erik e Jack tror jag faktiskt att det kommer bli bättre :)

ojioji, vem e d som du e så arg på! jag tror jag kanske kan gissa...



2008-12-11, 13:17:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?