Julkonsert= ganska lyckad!

2008-12-06, 17:03:15 / Kategori: Allmänt
Igår var jag på julkonsert. Alltså jag uppträdde själv på den! jag hade MASSOR program å gissa vad som händer dagen före..? Joo såklart blir jag sjuk. fick ögoninflomation så mitt öga är inte ennu heller så bra!
Men i alla fall så gick det nu sådär någålunda! jag kan senare laga in bilder från det men jag har dom inte på denhär datorn:)
Det mest lyckade programme på hela konserten tyckte jag var några mina kompisar Lina och fanny när dom sjöng : Det lider mot jul (eller mera känd som det strålar en stjärna) och det var så vackert! det var så att man fick kalla kårar! Bra jobbat flickor små!:DDD
fast det sket sig lite så det som är bra är att om man är med i dendär konserten har man kanske liite lättare att få ett bra vitsord i musik;D tänk på de du!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?