Lördag! = julfest,firmafest och städning!

2008-12-20, 18:23:41 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Jag vaknade klockan halv 7! jag skulle vara redan klockan halv 8 i skolan för vi skulle genrepa inför julfesten!
Alltså kunde de ha blivi mera katastrof, huvudrollen var sjuk, vaktmestaren alltså han som fixade ljud och ljus och skötte mixerborde var ochså sjuk, ridån var sönder och vi hade allmänt dålig tur annors ochså med att kunna replikerna.
Men det vissade sig att det gick ganska bra endå under omständigheterna.Kanske den går bättre sen när vi skall visa den för föräldrarna nångång i januari:)!  Alla skrattade i alla fall åt oss och det va ju huvudsaken! efter julfesten så åt vi gröt och böt julklappar och sen fick vi fara hem och fira jullov! Jag började så skratta åt en pojke när jag stog på parkeringsplatsen och väntade på att mamma och pappa skulle komma efter mej så sa han dendär pojken mitt i allt: du had fina tissar! HAHAH! vitsi ja skratta" de va alltså för ja hade värsta stora tissarna när jag lekte ellen från idols!:D de var bara så komiskt när han konm och sade det:D
Efter julfesten bestämde jag och karin oss för att åka till borgå på vår "firmafest" (guud va vi skratta åt det) för att shoppa och äta lite! det var super rolit! vi sa just att det var så jätte länge sen vi hade gjort nåt roligt tisammans UTOM att sitta hemma å ängsta:D
Karin hade sökt jätte länge efter en viss ögonskugga och när vi sen entligen hittade den på ett ställe i borgå så jublade vi så högt att alla bara glodde på oss! men det är vi ju vana me:DDD
När jag kom hem så hjälpte jag mamma städa lite och sen for jag till karin! nu är jag här och nu skall vi lite meikka och fota oss med lite meikk som vi köpte!:D jag kan lägga in mera bilder senare!
Nu skall alla ni som stressat ta det lungt! koka lite glögg och bara sätta ner er och ta det lungt! de e ni värda:)
Ha ett skönt jullov allesammans!

kram: alex2

p.s.TUSEN Tack för alla jätte fina julpresenter jag fått hittils! 


en liten tavla från karins rum:) jag tycker den är jätte fin:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?