Måndagar! alltid lika tunga.

2008-12-15, 20:01:24 / Kategori: Allmänt
Igår var jag på kvällen hos karin och jenny och mitt i allt när vi höll på att slå in julklappar så fick jag så sjukt i ryggen att jag höll på att dö! Det väkte så mycke att pappa hamna komm och söka mej fast det inttens är nån lång väg från mej hem till karin. Men sen så vila jag på kvällen men endå stressade jag i min hjärna över prodjektet om mannerheim. Satt typ uppe hela natten och skrev!
På morgonen var jag i alla fall DÖ TRÖTT! Pappa skulle föra mej till skolan och vi så att det hade hänt en olycka som nån tydligen hade dött i hörde jag senare på dagen:< Hyuj vad hemskt!
I skolan var det nog väl annors heelt okei! JAg måste ha mitt finska prodjekt redan idag så vår KÄRA finsklärare hade nu som vanlig någånting att skälla på. MEn jag är i alla fall lättad att det är undan. Jag hade matta prov som nu gick heelt okkej tror jag:S Sen fick vi ut vårt fyssaprov som jag fick 6 ½ i . Jag suger på fyssa:Z :DD
När jag skulle åka i bussen så talade faktiskt HON med mej och jag trodde allt var frid och fröjd! jag hoppades verkligen att hon skulle kunna börja behandla mej som en människa men tydligen int för jag kolade just på IRC galleria att hon igen hade skrivit i sin dagbok ett inlägg som jag tror handlar om mej! VOI PIIIP sejer jag nog bara!
Får någå fel i huvve med henne!

Kom just hem från min gulliga karin, och där gjorde vi nu inte så mycket annat än slappa och tala!:D du e bäst!<3
När jag kom hem så hjälpte jag lite mamma med byket och nu sitter jag här. Framför datorn och skriver och dricker lite kall vishy! Känner mej ganska nere! Fast det är jul snart så känner jag innom mej att jag mår dålit! Mest i skolan, just på grund av vissa människor.
Imorgån blir det en vanlig dag men på kvällen har jag lite extra program. Jag skall nämligen klockan6 till tempelkyrkan med mamma och höra på en julkonsert. Mamma sejer att den är JÄTTE vacker så jag förväntar mej mycke av det:)
Ikväll skall jag tror jag se på måndagsfilmen som är VARES! Den är jätte bra typsik finsk film men endå heelt jees!
Hoppas ni har haft det bättre än mej!
Kramar till er alla och vi hörs imorgån när jag kommer från konserten:)

Kram:alex2


Det som jag trodde en gång att var evig vänskap. Jag trodde väl fel.

emma

fatta nu vittu myggan att de i gallerian handla int om dj jumalauta me dj påriktit! allt handlar tyvärr int om dj i mitt vääldigt sorliga liv. om ja nu e så hemsk så vafö taalaa du om mj o med mj hela tiden!?! lol e de enda ja just nu kan seijja...

Du ha int ännu helr fatta, om du låter mj va så låter ja dj va, mn jumalauta du ha sjunkki lågt om att fa o skriva skit om mj på blogg, hahahaha du e int dn enda som haa blogg.se + dina frendin behöver int ringa ti mj mera o seijja att du kan polisanmäla mj fö någå ja int ees gjorde. mn oke moo.



2008-12-16, 14:11:42

Karin

HAHA! Emmas kommetar! De osar ju int alls avonsjuka kring hela kommentaren! LOL väx upp unge, väx upp!=D

Love you bitch!



2008-12-17, 09:54:55 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?