Nu e ja död! GUNATT"

2008-12-08, 21:15:56 / Kategori: Allmänt
Gokväll alla läsare! vilket inte är så många! haha
Jag är nu helt färdig för säng och skulle kunna sova ett dygn..nästan!
Jag kom just hem från karin och jenny! Det var heelt SUPER kuul att bowla men jag förlorade ganska rejält:P men det är inte huvudsaken eller va:P! I alla fall så när vi komm hem kolla vi på salkkarit(ett av mina ABSOLUT måste att titta på program) Dagen är förstörd utan salkkarit, nästan i alla fall!
Jenny läxa upp mej om hur man skall handskas med jobbiga typer i skolan så nu skall en viss person få höra imorgån!
Det är nog så tur att jag har lina och fanny annors skulle jag inte klara mej! det är typ dom ända som hon inte vänt imot mej! men sen har jag ju ochså på fritiden jenny och karin förståss! Tack för att ni finns!<3
jag var i bastun med jenny och det var nog så skönt efter en skoldag!
Nu försökte jag desperat hitta lite fakta som jag skall ha me till skolarbeten imorgån men det gick inte så bra:P får nog bara inse att det är sängdags för denhär lilla gumman!
imorgån sa jenny att jag skall komma till borgå efter skolan och att vi skulle fara på kirppis! det är alltid lika skoij! jag tycker faktist kirppis är jätte smart och inte är alla kläder så smutsiga och äkliga som alla sejer:P :D

Jag hör av mej mera imorgån om min skoldag så vi hörs=)

Gunatt och kramar till alla!

h: alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?