Nytt år framför sig!

2008-12-30, 18:05:37 / Kategori: Allmänt
Jaa imorgån är det nyår! har ennu inga anndra planer än att sitta hemma å ha tråkit! STÖN! ja som sku villa fara å festa:(
Idag har vi köpt min säng och den kommer imorgån hem till mej :) JEJ! sen skall jag bara sova resten av det nya året!:Dhahah
igår var jag hos mina kusiner! som är dom bästa kusinena på hela jorden<3 dom e så nära mej och jag kan berätta allt till dom! Nästan i alla fall!
Vi spelade spel såg på film och spela gitarr:D Alltid lika rolit! sommnade först klockan 3! var heelt död när jag skulle stiga upp idag!
När jag kom hem så jorde jag inte så mycket å sen for vi nestan genast till borgå å köpa sängen!
Nu är jag hos biola å bobby för jagg har så jävlit tråkit som vanlit!
Karin är nånstans så jag får fira hemma kväll me mamma å pappa! JÄTTE ROLIT!
De suger!
Ha de skit!
TRÅKIT!
kram:alex2

p.s. på fredagen kanske vår dator börjar fungera:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?