SHIT!

2008-12-24, 11:23:02 / Kategori: Allmänt
Vår dator har haft nått fel så jag har inte kunnat blogga! :< Nu är jag på bobby och violas dator så !
Igår alltså dan före dopparedan så var jag till itis med mamma å pappa! Dom skulle ennu handla sista minutens julklappar! Efter det var jag bara hemma och tog det lungt! Senare på kvällen var jag på julbastu till karin och jenny och vi böt ochså julklappar:) hmm..undrar vad jag får av dem!
Idag har jag varit till åldringshemmet Linda, och där sjöng vi lite julsånger för att pigga upp dom gammla och gråa. Jag tycker det är så härlit att göra dom lyckliga! Nu skall jag om en stund äta julgröt och klockan 3 far vi till gravgården för klockan 4 är vi bjudna till famo å fafa och där skall vi fira julen sedan:) Undrar vad jag får för presenter..hmm..:D
Ha en JÄTTE bra och fridfull jul och hoppas ni alla mår bra och är lyckliga!
MASSOORR av kramar från Alex2
Ha en bra juull!!!!!!!!!!!!<333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?