skaffa ett liv!

2008-12-16, 20:30:04 / Kategori: Allmänt
Jaaa hördu lilla vännen! Du sejer till mej att jag har sorlit liv! men kanske du skall kolla dej själv i spegeln! Jag hade önskat att du kunde fått lite tidigare ditt förstånd som sejer att såhär håller man int på när man är 15! För min del skulle vi kunna göra upp denhär saken men det går ju inte när jag är så ful och CP och hora och har allmänt piss i huvve å sorlit liv:D
Hu svag människa e man själv om man sejer någå sånthänt till andra!
Har man någå mellan öronen som kallas förstånd!
Vet man verkligen att Cp inte är nåt att skämta me och att dom som verkligen lider av det inte kanske har så bra att vara! ELLER tillome inttens har överlevt! TÄNK PÅ DE!
Förs¨år du vad kännslor är! VAH? vettdu va de betyder att såra nån! tydligen int! Tydligen förstår du int ett piss!
Ja sejer bara skaffa ett fucking liv och sluta gnälla till mej! Jag är och har varit färdig att sluta fered för alla skall ha en chans att bli förlåtna! Men så som du beter dej så vet jag inte om jag vill det mera!
IRONI! det är just det du håller på med! Att såra mej!
Men när du skall göra det just på det sätte som gör det hemskast! Du skulle inte liksom kunna komma och seja det rakt till mej!

Den dagen du står där i samma situation! Vet du hur det känns!
Tänk på det du!


Ps. JAG SKRIVER VAD FAN JAG VILL I MIN BLOGG OCH DU HAR INGENTING att seja om det!

kram: en förbannad alex2

Karin

Hördu gumma lilla! du ska int låta nån sån neger reve styra över ditt liv. Ha de bäst gumman! <3



2008-12-17, 09:58:25 URL: http://kavist.blogg.se/

Anonym

okeey? fö de första sa ja att JAG har ett sorligt liv. för det andra vet du ees va hora betyder?

för de tredje aij att ja e ful? haha de va int nåå nytt.

för de fjärde ja ha aldri sagt att ja int vill sopii de e baa du osm ha fari o kusetta att ja ha föstört ditt liv blablabla + den dä stödis juttun, komr du ihåg? ja ha aldri fari o kvida ti tette att du kasta min stödis lapp bort o fo o kusetta ti tette nå skit.

Nu kan ja sopii heelt ingen skillna, mn de e du som fortsätter de mesta.

Tror du att ja orkkaa lyssna på nä annica, antonia pernilla o alla dom komr o kvida ti mj över dj? ja blandar mj baa int in i hela saken. nu kan ja sopii om du vill ja orkkaa int me sånthää mera mn ja ha sett mj i spegeln o de ha en fittit het bild ja så haha.

mn lättast e kanske om vi sku glömma allt.

Men om vi sopii så ja vill int blanda i mj i din o resten av vår klass problem, de får du ta hand om me dom, ja ha int sagt att dom ska hata dj, de e dom själva som ha gjort de.

Hoppas allt blir bra. mo



2008-12-17, 13:26:48

Nelli

Okej? Inte för att jag har nånting med det här att göra men är det här det bästa sättet att använda sin blogg? Jag bara undrar, eftersom jag tycker att det som inte kan sägas face-to- face absolut INTE ska sättas in på en BLOGG. Vart är världen på väg??...



2008-12-19, 13:56:31

Anonym

ha nån nångong sakt till dej att du är barnslig?



2009-01-01, 21:37:03

Anonym

handlar dedär om emma? myggan emma e int dn som ha börja dehär, om du lite sku titta runt i klassen så sku duse vem som ha börja allt , ja tycker att du borde låta emma vara , själv gjorde du de samma ti mj mn d va lite längre en några månader så nu kanske du förstår hur d känndes för mj? int som om du sku ha lika paha ingen tala iallafal skit om dj iallafall int ti mj så ..ja ba önskar att du sku låta emma vara ifred ja säger int att d e du o endast du som ha börja d hä barnsliga juttun men endå ni e alla 15 fyller snart 16 d hä e sååååå lågstadie, mn d som ja sku önska e aTT ALLA FITTIGA KOMMENTARER SKU FÖRSVINNA d e så onödigt o d e kanske d som dina kaverin vill säga me att va fittiga på dj? eller



2009-01-03, 22:10:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?