Söndag!

2008-12-21, 15:30:00 / Kategori: Allmänt
Idag är det söndag! 3 dagar kvar till julen! Ja sku int mera orka vänta:P :D
Jag kom hem från karin på morgonen när hon skulle till sin mommo:) URK! ja hade sån fiilis att sova men hon måste redan fara halv 10 så det blev tidig väckning!
Vi for genast klockan 12 till Hong Kong med mamma och pappa och köpa julgran! Det som var dummt var att man fick inttens se hur dom såg ut utan dom var in i förpakning! Så hoppas vi nu valde den rätta!
Efter det blev vi så hungriga så vi for på mäkkin å äta^^ Det var jätte götttttt!!!
Efter det städade jag mitt rum så nu har vi hela huset städat inför julen! HOH! så skönt! så behöver int mamma å pappa vara så stressade helatiden.:D
Nu väntar jag på att maten skall bli klar och efter det tänker jag skutta iväg till karin:)
Vi kanske hörs senare ikväll;D
Får see...

Kram: alex2


HAHA! Sådär roligt brukar vi ha de:D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?