STÖN!

2008-12-28, 12:19:14 / Kategori: Allmänt
vi for sen inte igår och köpa sängen fö mamma å pappa årkade inte fara:X snyft! nåjaa vi far kanske nån annan dag:)
Igår så var jag mest hemma och såg på filmer men på kvällen for vi till karins kusin och spelade lite:) vi kom hem först klockan 12, och sedan kom jag till karin övernatten! Vi härjade med emmi och karin till kl.2 å sen var det läggdags!
Vaknade någå kl.halv 11! sedan gick jag i duschen och efter det försökte jag och emmi få karin i liv:D men OBS! det är lättare sagt än gjort för hon ÄLSKAR att sova^^
Jag var hemma ett varv men kom sedan tillbax hiit och hjälpa dom att städa för karin skall ha släktkalas idag:)
men jag kommer först till kalaset lite senare för jag skall först på middag till mommo å mofa:)
Vi höörs senare:)
Sköt om er:)
kram: alex2


på fest hos karin:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?