Back to school!

2009-08-17, 16:29:20 / Kategori: Allmänt
hejjsan!
Det är måndag! Och idag var det skola igen som gällde!
En heelt semi okei dag! Ganska lätt,i och med att jag hade håltimme från kl.10.45-13.50! Ush va tråkit!


Lördagen blev heelt skoij!
Jag blev på fredagen övernatten i hinsby och kom ganska tidigt på lördagen hem!
Sedan for jag och mamma å köpa böcker och sedan och söka min telefon! ENTLIGEN!

Senare sjussade mamma mig upp till hinsby!
Vi pynttade och gjorde det jätte fint där:) Sedan anlände gästerna!

Det var en rolig kväll. Vi sjöng singstar,dansade och beställde pizza^^  Naaamm..
Det var bara synd att nannu hade tandvärk så hon var inte så ivrig att festa presic!

Mandi tog några bra bilder på mig så skall lägga in dom sedan när hon har skickat dom!:)

När vi festade som bäst fick jag ett samtal av sarah och så gick jag och lovad att jag skulle ta arbetsturen på grillen på morgonen! Sååå.. det blev tidig veckning och sedan på jobb till 4! JÄTTE SLÖTT! Nästan inga kunder. Men man får pengar!

På kvällen var det bänditreenit hos Hinssis! Gick riktigt bra! Det blir igen idag en treening:)

Sedan när jag kom hem från kalkstrand så fick jag ÄNTLIGEN träffa söötnosen!
Jag fick så fina souvenirer av henne:) OJOJO va ja ha sakna henne! Det finns så mycke att berätta att ja int ennu heller har hunnit tala om allt. Men nu släpper jag inte mera iväg henne!<3

Imorgon är det studieresa till ÅBO med hela skolan! Det blir kuul:)
Ha det bra!
Lägger in bilder senare!


kram:alex2



En bild från festen:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?