En rolig kväll!

2009-08-02, 12:32:40 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Igår hade vi jätte kuul:)
de började med att jag var först hemma och packade och gick i duschen
sedan kom jag till Hinsby!'
Nannu staila mitt hår JÄTTE fiint;D
Sedan meikkade vi oss! Vi fick sån hemsk vätskebrist att vi måste blanda några drinkar:D
Vi tog några SPECIELLA fotografier (som jag skall lägga in senare)
Sedan for vi till dansen med Wikens snygga AUDI;D

Jaa..där var de super roligt! Så mycke man kommer ihåg!
Vi var ett varv in i öltälttet men dansade inte så mycke!
Talade och Chilade med alla bekanta som man såg!
Riktigt roligt!
Vi låg ochså i skogen ett varv och talade i telefon!
Hoppas man int har fått någå punkkin på sej!

Slutsatsen var i alla fall att det var en rolig kväll:)

Idag blir det bara slö dag.
Jag skall sekert träffa karin en sväng! Om hon inte har andra planer!
Man skulle bara kunna låna någon film och krypa ner i min säng, med liite chips och godis!
Låter det inte som en plan?:)

Jag har dessutom flyttat upp till vinden!:D
Årkade inte mera med mamma å pappa!
Nuförtiden har jag hela vinden för mej själv!
Det är kuuul!

Vi hörs!
Ha det bäst!

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?