First day is over, AND IT FEELS GREAT!

2009-08-11, 20:43:56 / Kategori: Allmänt
Hallooij!
Nåjah..jag har överlevt min första skoldag i Borgå Gymnasium!
Jag kom till borgå någå halv 11 tiden och träffade danna där. Vi chillade en stund och sedan gick vi till skolan!
Först så lyssnade vi på när rektorn och någon präst talade! Sedan blev vi indelade i klasser, och gick till klassrum för att få mera information av sin "klassföreståndare" eller de heter väl int de men jaaa ni förstår vad jag menar:D
Efter det visade tutorerna oss runt i skolan!
Sedan fick vi gå hem!
Jag var en stund efter skolan i borgå och blev liite smått bekant med en Lenski som går på min klass!
Det var i stort sätt den ända jag talade med från klassen!
Men kanske vi blir vänner:D Hoppas det i alla fall, för det skulle vara ganska trist att inte ha någon vän på sin klass:/

Jag var ochså och köpte busskort som fungerar 30 dagar framåt. Man får åka hur mycke som hällst mellan borgå och sibbo. Ganska bra:D

Nåjaa.. Är ennu ganska MYCKET förvirrad med alla nya informationer., JHag trodde huvve skulle spricka ida med all info som kom på en gång! Men nu överlever man om man tar det lugnt. Och man kan alltid fråga!

Min läseordning är ganska underlig! Eftersom vi fick alla våra läseordningar för hela året idag så har man kunna kollat att hur det ser ut. Min första period är heelt okeij! Sedan kommer det en som man undrar om man als går i skola! Alltså fullt med håltimmar! Efter den kommer det igen en helt okei! Sådär passligt med håltimmar. Sedan kommer det en som nästan alla dagar är 8-4 ! = STÖÖÖÖÖÖN! och sedan igen en ganska lätt!

Man fick gå och ändra sina kurser till studiehandledaren om dom var mycket dåligt fördelade,men jag tror jag klarar mig.

Imorgon skall jag ha elevhandledning och musik och efter det så bär det av till Karijärvi på ettornas bekantningsdag:)
Det blir jätte roligt! Får man hoppas!

Mera uppdaterning när jag hinner/orkar!

Ha de super bra:)
Kram:alex2


En rolig bild på mig och annica:) Hon kommer imorgon till borgå och hälssar på
mig eftersom hennes skola börjar först på Torsdagen!




P.S. Fick idag ett juuvligti telefonsamtal från någon gullig från grekland!Det var så roligt
att få höra hennes röst å prata med henne igen! Saknar henne otroligt mycke!
Hon e guld värd<3

Karin

aaaw du e så gulli!=)gulligullan kokko som en gök kokkooo=D



2009-08-19, 19:43:10 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?