Fredag igen!

2009-08-07, 15:23:06 / Kategori: Allmänt
Haloij! :)
Har varit lite krasslig här ett par,tre dagar. Haft liite feber och kännt mej flunssig.
Igår for min kära karin till södern. Kan int beskriva hu tråkit å lessamt ja kommer ha!
Men hoppas hon har en bra resa:)
Jag for igår till jessica,till Hindhår.
Vi hade jätte roligt. Vi Chilla, spela fotis (med en bunt idioter ;D ) , såg på film , åt ärter mm.
Jag kom hem idag för en stund sen.. Mamma och Pappa for till skären, och jag är påväg dit
imorgon på släktmeatting;D Det blir riktigt roligt! Men jag kommer nog hem imorgon på kvällen.

Idag blir det fest hos nina!
MASKERAD!!!!:D
Superroligt.. Har inte ennu heller kommit på vad jag skall klä ut mig till..Måste hitta på nått.
Vi tar sekert mycket bilder ikväll som jag sedan kan lägga in hit.

Ha det bra!
Kram:alex2


©Alexandra, at skären<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?