Håltimme!

2009-08-24, 10:36:48 / Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och har håltimme!
Ganska slött!
Slutar klockan 4..SNARK!
Ogjorda läxor!
Ennu mera snark!

Ikväll skall jag sekert fara ti hinssis på bändi-treenit.
Och kanske och byka mina kläder till karin!:DDDD jaa..vi har vattenskada i hela nedrevåningen.
Sen skall jag bara soooooooooooova. Tror ja håller på att bli sjuk!
Ando smitta sekert me flunssa nä ja va där på v-slutet! GRRR:S:SS:S:S
Jag kunde intte alls sova inatt eftersom jag hade hett och kallt om varandra!
Jobbigt!!!!
Inatt skall jag tammefan sova!


Ha det bra!
Mera uppdatering troligtvis imorgon!
Har håltimme då ochså! HAHAH!
Kram:alex2


lina

hoppas du int blir sjuk! ja ha så bäst läseordning, inga håltimmar alls och ja börjar halv tie tre dagar i veckan! ja hörde att du va me min käre bror på lördan hos ando haha :D



2009-08-24, 14:18:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?