Imorgon gäller det

2009-08-10, 18:04:40 / Kategori: Allmänt
Imorgon är det skola som gäller!
Har sekert 1 miljon myror i mina byxor!
Och det värsta är att jag har ingen att vända mej till när min kära karin e borta:<

Jag har spenderat min sista sommarlovs dag i itis och shoppat bara onödigt!
Och sedan förståss hemma och angstat över hur tråkit jag haft:D

Imorgon skall jag träffa danne på kaffe på morgonen och sen skall vi gå till skolan
tilsammans:)
Det blir SÅÅÅÅÅÅÅÅ spännande! Men det känns endå så konstigt att inte fara till högstadiet.
Det jag är mest rädd för är att jag inte blir "axepterad" för den jag är.
Alltså med råare ord mobbad!
Och sen förståss om jag klarar av gymnasiets allt läsande!
Men man får hoppas det bästa!
Berättar mera imorgon hur min skoladag var!

Ha det bra alla!
Kram:myggs



En bild från sista skoldagen i KVS

lina

oooh myggs! de kommer gå superrrr. alla kommer tycka om dj o du kommer få massor me vänner som du få presentera ti mj <3 kraaaaam



2009-08-10, 22:09:39

fanny

mångamånga lyckatill-kramar lilla myggs<3 du kommer klara dej sååå bra. tekstar senare idag för att kolla om du lever ;)



2009-08-11, 11:18:43

fanny

mångamånga lyckatill-kramar lilla myggs<3 du kommer klara dej sååå bra. tekstar senare idag för att kolla om du lever ;)



2009-08-11, 11:18:51

fanny

oho. två gånger. men fine :D



2009-08-11, 11:19:19

NESSU

Ja måst no tyvärr berätta ti dej fröken att dedär PROVLÄSANDE... de sket sej :)



2010-04-17, 21:06:08 URL: http://nesslann.blogg.se.se

NESSU

Ja hördu fröken.. dedär provläsande.. DE SKET SEJ :)



2010-04-17, 21:07:23 URL: http://nesslann.blogg.se.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?