lördagen var skoij. söndagar,alltid lika tröga!

2009-08-30, 17:19:39 / Kategori: Allmänt
hejsaan!
lina kom till mej i sin tur övernatten från lördag till söndag:)
Vi var hos hinsberg på festen. Jag sjöng och lina dansade som om hon skulle fått betalt.
Vi for hem ganska tidigt trots att vi hade riktigt roligt, fast lika bra för på morgonen var vi heelt förkylda.
Vi for med linas föräldrar på marknad och sedan for hon hem.
Tack lina fö ett jätte myysigt och pyysigt veckosslut:) du ve så sööt<3


Sedan bestämmde jag mej för att ringa min käraste karin och frågade om hon ville komma och plocka svamp med mej! Och det ville hon:) Vi hittade ganska mycket trattkantareller och det kommer att komma ennu mera eftersom vi plockade inte dom allra minsta vi såg:)
Sedan var det dags för söndagsmiddag på grillen.
Nuv sitter vi hemma hos karin och myyser, äter goodis, skall gå i bastun och sedan se på något dåligt som kommer i tv.
Det har faktiskt varit en underligt rolig söndag för söndagar brukar oftast vara jätte tröga! Bravo karin! Du ha gjprt min söndag intressant.

Imorgon börjar jag skolan kvart före 10! Guud så skööööönt...
Men har skoldag enda till kl.4!
Efter det har jag ennu inga program men kanske det bliir något skoij!

Jag undrar vad jag får av mamma när hon kommer hem från sverige! Hmmmmmm :)
Hoppas något skoj:D

Nu skall jag fortsätta chilla med karin:)

Ha en bra söndag! Vila ut er för en tung och grå skolvecka!

Kram:alex2



linaaaa

oh myggan du e så söt! tack för ett jätte skoj veckoslut! kraam <33 (hahah du fo ti skogen o plocka svamp :DDD)



2009-08-30, 18:24:17

fanny

'lina dansade som om hon skulle fått betalt' myggan du e roligast<3 :'D



2009-08-30, 20:38:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?