Trött, men skall ändå försöka njuta av kvällen 100%

2009-08-01, 15:33:45 / Kategori: Allmänt
'Heeej!

Idag är det bryggdansen!
Jag är ganska JÄTTE trött eftersom jag hmnade på jobb en stund idag!
Men int kan man tacka nej till pengar nu en sådan PANK tid som jag lever i!
Jag hoppas i alla fall att kvällen skall bli lyckad,fast dom har lovat bajs väder.

Jag skall njuta till 100%
har trots allt bara 11 lediga dagar kvar!!
HERREGUD så sommarlovet har gått snabbt. Jag tycker jag inte har hunnit göra nånting!
Jag är så himmla nervös att börja i den nya skolan men nu skall det väl gå bra!
Får man hoppas!
Ser i alla fall fram emot det!

Nu skall jag åka till butiken med karin.
Vi var just till svampskogen så det blir svampsås med makaroner till mat:)

Ha det bra

kram:alex2


Vi hattade fina kantareller:)


p.s.Skall försöka att i alla fall någon tar med sig en kamera till dansen idag:)
Lägger in bilder om det blir några!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?