UPPDATERING! ;D

2009-08-20, 13:10:32 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Åbo-dagen med skolan var riktigt rolig!
Vi var och tittade på sevärdheter,shoppade, drack kaffe,köpte goda ärter och hallon, och härjade i bussen!
Det blev en lång dag! Men endå mycket rolig!
När jag kom hem blev jag ganska häpen! Mamma å pappa bärde ut golve från duschen!
JAG KA NIN DUSCH HEMMA PÅ TYYP två veckor!!!! PANIIIK!
Nå som tur så kan jag helatiden gå ner till viola och bobby! Dom e bäst;DD

Igår var det en heelt vanlig tråkig ganska lång skoldag! Fast jag började 11 så det var ju positivt;)
Efter skolan kom jag hem och gjorde mina läxor och sedan var det kära PRG som gällde!
Det var så sköönt att vara "hemma" där igen:) Jaaa + att jag fick träffa alla juuvliga sibbo människor!
Det kan behövas efter såhär stor dos av borgå människor! HUHU va dom e konstiga!

Nu sitter jag här i skolan och bloggar. Jag har min andra håltimme idag! Kiva att min timme börjar först klockan 3 -.-
Efter skolan vet jag inte ennu vad det blir för program! Sekert träffa karin och sedan göra läxor!
Måste försöka komma i säng nbågolunda tidigt idag eftersom jag är så jääävla trött alltid på morgonen!

Imorgon är det jobb som gäller efter skolan! På blombutiken såklart;D
Det blir spännande, det var igen en tid sen och jag BEHÖVER pengar.

På kvällen är jag nog bjuden till Norkulla på Elins 16års fest..men vet inte ennu om jag skall fara!
Jag har ochså vår första Keikka med vårt bänd! Fredricks föräldrars kräftskiva;D Ganska kuul!

Måste se vad jag gör!
På lördagen är jag troligtvis ensam hemma när mamma och pappa är påväg till skären på kräftskiva!
Antingen far jag med eller sen så blir jag hemma!
Måste se vad man hittar på!

Nu skall jag fortsätta facebooka ;DD
Ha det bra!!
Vi höörs!

kraaaam:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?