VÄX UPP JÄVLA IDIOTER!

2009-08-22, 14:34:09 / Kategori: Allmänt
Herreguud va ja e förbannad!
Jag sku kunna spricka!
Medesamma är jag lessen
Ni vet det känns en såndän klump i magen
som om man skulle villa spy!
Man skulle bara villa gräva sig själv under jorden och aldri mera komma upp tilbax
Så känner jag mig just nu!
Jag skulle bara kunna gråta tills jag inte mera har några tårar kvar.
Ilska!
Sorg!

Jag kanske skall förklara mig.
Om jag årkar.
Jag har ganska liite krafter just nu!
Alla går åt till att vara arg och lessen!
Varför just jag?
Vad har jag gjort fel?
Vad är det för FUCKING FEL PÅ MIG?
Kan någon förklara..
Inte kan en människa ändra sin personlighet sådär efter andra människors tycke
Men troligen måste man göra det för att bli accsepterad!
Hur kan andra människor påverkas av att nån inte gillar mig!?
Jag går just sönder..
Inga vänner i skolan..
Inga vänner på fritiden..
Karin får man ju inte glömma! Men jag vet att hon alltid finns där.

Men jag har alltid haft ganska många vänner..men det är tydligen över den goda tiden!

Jag har liksom ÄNDRATS så mycke..Blivit så nolo!
Har så piss i huvve.. o.s.v. har hört många olika snälla kommentarer!
Den där orsaken ger vissa människor till mig för att dom inte vill vara mera kaverin med mig!
Klart jag inte kan kräva att någon är min vän. Men varför nu mitti allt dehär?
Kanske jag påriktitgt har sådär mycke brister!?
Vad skall man göra?
Jag vet inte mera vad jag skall säga eller göra!!


Alltså,.....
Igår så skulle jag fara till Fredde o spela med vårt band och efter det till Norkulla!
Jag ringde till elin och frågade om hon kunde sökat mig efter att dom har spelat.
Hon sa att det gick!
Vi spelade.. Allt gick bra med tanke om omständigheterna. Tack till alla juuvliga personer som var där!
Ni är hääärliga:)

Efter att vi spelat rngde jag och sa att jag var klar..
Och dom hittade på ena eller andra orsaken att dom inte kunde komma efter mig.
Innerst inne vet jag att dom inte ville ha mig dit. Eftersom där fanns ganska många som hatar mig.
Men där var ochså en av mina bästa vänner.
Och det jag inte förstod var att hon inttens ville ha mig dit!???
Vad faaan har jag gjort?
Har domdär människorna nångång ens varit vänner..eller har det varit falskt helatiden??
Hur kan jag vara så blind?
Jag borde har insett från början att dom inte ville ha mig dit!
Men varför skall man då bli bjuden!
Jag årkar intte mera med såndänt fitteri!
Tror ni jävla idioter att ni bara kan leka med andras kännslor?
VITTTU!
Hu fan sku ni själv känna er i denhär situationen?

.....
Efter det satt jag bara ordlös..
Kunde inte hålla mig för gråt!
Jag lät några tårar falla..
Sen tänkte jag..

VEM är det igentligen som är svaga och barnsliga här?
Skall jag vara lessen för såna människor som påriktitgt har problem med sig själva?
Nejh! Jag skall iställe ta hand om dom få RIKTIGA vänner jag har kvar!
Försöka vara stark.
Stark...

Just nu är allt heelt okei!
Men helvete va dom skall ennu en dag få äta upp sin egen skit!
Det är dummt och fult att hämmnas!
Men de e tamme fan de som dom får stå ut med!

Det här blir inte här.
Det skall jag bara säga....







Idag skall jag fara till Fredde och öva liite nya sånger:) För kvälen har jag inte ennu någå program! Får se vart man hamnar!:)

Ha det bra!
Visa till dina vänner att du bryr dig!
Och försök påriktigt ta hand om de människor ni har kära.
Annors är det ert eget fel!
Kram:alex2

Karin

Oj gumman du ska int bry dej om såndäna barnrumppor som ennu e kvar i dendär fittas-åldern. Dom e bara så löjliga att man int kan tro att dom e typ 16 år, snarare 13. Du vet att du allti har mej! Du betyder mest vännen! =)<3



2009-08-22, 18:15:39 URL: http://kavist.blogg.se/

Lina

skit i dom o bry dej om de som tycker du är bäst, sötast, snällast och roligast!!! för de e de som äre dina riktiga vänner <3 kraam



2009-08-22, 21:16:32 URL: http://linaochfanny.blogg.se/

wille.i.am

. . . . D Q



2009-08-25, 11:43:38

Anonym

Är av samma åsikt som karin och lina! Du har endå Många som gillar dej<3



2009-10-04, 18:13:49 URL: http://rronjah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?