BILDERNA JAG LOVADE

2009-12-29, 22:54:21 / Kategori: Allmänt

LÖRDAG:


VACKRA LINA MED VACKRA LOCKAR<3


PAU PAU och PRG-bandet rockar fett


Sitter halvt gråtfärdig och lyssnar när PAU sjunger I´ll be there


KARIN OCH HENNES JUUVLIGT SÖÖTA GUBARN PÅ HENNES 18 ÅRS KALAS


Ut och åka mitt i natten med jenny och karin och håret på VIFT :D



SÖNDAG:


När jag och annica hade varit till Itis var det ett STRÅLANDE väder


Min lilla ängel



SÖT SÖTARE LINA OCH BRUTTAN


Fråga int ens...


PAU PAU OCH MIN DUETT


glögg hos putte efter julfesten mede PRG VIP gänget ;)) ni vet nog vem vi är.


HUUJ VI HADDE CHOKU TÄVLING..not najs




TISDAG:


Vi tänkte fota lite någå annorlunda än de vanliga bilder vi tar alltid
så det blev GETTOH inspiration ;)









KRAM:alex2




Linaaa

jätte snygga bilder hihi :D förutom de hemska närbilderna på meej........oh god....



2010-01-01, 13:38:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?