BLACK AND WHITE PARTY

2009-12-13, 14:21:12 / Kategori: Allmänt
heeellou.
Igår var det super kuul..
Oförväntade saker hände men vad är roligare än det:D OBS! så länge dom är possitiva;D
Det var så roligt när där var vissa mina vänner från borgå och mina söötisar från sibbo och alla var blandade och talade med varandra (ELLER INTE BARA TALA ;D) och det var super skoj!!
Vi kom hem med Annica någå 2 tiden redan eftersom vi var så trötta.
Hadde nu dansat hela kvällen häcken av mej sååå ;DD
MAN KAN INTE BESKRIVA FESTEN TILL MÄNNISKOR SOM INTE VAR DÄR!
bara dom som va där viste hudan fiilis det var;)

Om jag täcks skall jag lägga in några bilder bara nån skickar åt mej!


Idag borde jag göra lite läxor och så kanske jag går som tradition och hälssar på karin:)
Det är konstit hur jag kan sakna henne fast jag såg henne igår på dagen!<3


ha en bra tröög söndag!

kram:alex2

Karin

<3



2009-12-13, 19:30:28 URL: http://kavist.blogg.se/

Lina

de var super roligt!!! tack helt massor fö att du va med o gjorde kvällen så bra :)hahahah ja hajos till "ELLER INTE BARA TALA" :DDDDDD kram <3



2009-12-14, 14:42:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?