FRI SOM EN.........FÅGEL!

2009-12-19, 12:57:22 / Kategori: Allmänt
HELLOOOU min läsare.
Idag är all stress över. Entligen får man bara slappna av och vila ut sig i 3 veckor.
Idag hade vi julfest och allt gick just som det skulle:) Är mycket nöjd över alla som var med. ETT STORT TACK TILL ALLA!!

Min vecka har sett ut som så att på onsdagen var det prgs julfest, och vi övade på tisdag kväll före.
På onsdagen hade jag ochså väldigt sen skola pga övningen till julfesten så Wiiken kom efter mig och sedan åkte vi till prg.
Det var jätte kuul med julfest där och att se alla sööta människor gör mig lycklig.

På torsdagen var det bio som gällde så vi for först till Wessman efter skolan och sedan på bion. SOM TOG 3TIMMAR OCH 10 MINUTER! men den var intressant!

Igår alltså fredagen så var det först vanlig skola och sedan övningar.
På kvällen var det glöggfest hos vanessa som verkligen inte bor på ett ställe man hittar i första hand till :D
Men roligt var de<3


IDAG skall jag entligen träffa karin.
Har inte sett henne på hela veckan!:(


Annat vet jag inte. Har ennu några julklappar oköpta men dom mesta e köpta.
Imorgon skall jag bland annat städa och fara till famo och fafa och andra släktingar och föra lite julklappar och sådant, eftersom vi inte firar jul med pappas släkt så.

Ha det bra!
Vi höörs!
kram:alex2




Filmen vi var och tittade på med skolan, som handlar
om finlands inbördeskrig mellan röda och vita.


en julklapp till familjen som mamma i alla fall är helt ivrig av.



Det fick bli en sådanhän kamera. Det kommer bli intressant att börja öva och fota med den
och den verkar riktigt bra sådär överlag..MEEEN det jag föll för var...


DETDÄR!! <3










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?