hah:D

2009-12-01, 18:04:39 / Kategori: Allmänt
hej!
vaknade idag kl. halv 11
Alissa ringer till mej kl.11 "alexandra vi har prov utgivning kl.12 "
VOI SAAAAMARI!! De blev liite bråttom. Men jag hann.
Fast jag skulle har levt utan den informationen att jag fick 5½ i mitt engelska prov !
Men..nåjoo..
Imorgon onsdag. Biolla prov (dödsdömt) , Finska provs utgivning (satsar på gokännt) , Teater övning (kuul), PRG (ennu roligare^^)

Prov veckan är över efter imorgon. Det innebär ny period. Det innebär ny stress.
Jag borde börja satsa på skolan men är 0 motiverad.
 

En annan sak jag stressar liite för är att jag inte köpt någo julklappar ennu. Eller jo typ två. Men endå.
Det kommer vara så svårt att veta vad alla vill ha..ARGGH! karin är värst när hon fyller 18 och skall ha vanliga julklappar://
MEN MEN!


snart salkkarit!

ha det bra!
vi hörs.

kram:alex2



 En ganska horribel bild men ville lägga in en bild som påminner om sommarn
som jag så gäärna vill ha här.

Anonym

97? vad talar du om? tycker du ja ser gammal ut??? de va väl int så värst trevligt sagt.. du får hem arest. du din galna lejon unge! puss<3



2009-12-01, 20:54:09 URL: http://emppen.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?