jag bara inte orkar...

2009-12-15, 15:35:30 / Kategori: Allmänt
hei.
igår var jag i skolan från 8-5. Hur jävla roligt är det?
hur roligt är det att hela vår julfest kommer att skta sej för att inte alla panostar?
hur roligt är det att jag slutar imorgon kl.6 å skall uppträda på prgs julfest kl 7?
hur roligt är det att jag inte ennu har alla julklappar köpta?
hur roligt är det att jag har haft jätte suka ben?
hur roligt är det att jag skolkade gymppan ida?
hur roligt är det att jag skall ha förhör och massor läxor ennu veckan före jullove?
hur roligt är det att dit är jääävla kallt ute?




min hjärna går på övervarv.
jag tror inte dendär 24de kommer som man bara får settasig ner och äta tills byxorna spricker.


Ha det bra!
hoppas ni inte har likadan stress som jag.
jag uppdaterar när jag hinner.
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?