skolan löper frammåt....

2009-12-03, 13:40:10 / Kategori: Allmänt
hej!
sitter i skolan med en grym huvudverk://
Idag har nya perioden börjat. Läser kurs 1 i psykka (ganska intressant:) i alla fall med en sån liten sööt tant som lärare) Matta 2an ( HEELT HEMSK, ifa läraren..) Modda 2 (heelt chill) , Hissa 1 ( dödsdömt) och finska (inga kommentarer).

Idag var det en gubbe till skolan som var från veteranerna..
Alltså jag hade tårar i ögonen när han berättar. SÅÅÅ vackert.
Hur dom har nästan gett sitt liv för vårt fosterland.
Sen så sjöng han ennu en sång och då var nog tårarna i ögonen.
Kvinnan som komppade till sången var liite elak. Hon sa att han har haft en god sångröst men nuförtiden hör han inte så mycket.. HHMMMFF!!! vad oförskämt sagt.

Nu sitter jag och datar i skolan och vänttar på att sista timmen skall börja. Det komemr inte gå allt för snabbt eftersom det är hissa..NÅJAA!!

Jag måste börja handla julklappar..
Stress!!!


Okej nu spricker mitt huvve måste gå och ta en tablett.
Vi höörs..


kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?