dålig uppdatering

2009-02-05, 13:28:43 / Kategori: Allmänt
hejssan!
skola!
Liite stress!
Huvudvärk
känner mig liite febrig!

Jaa.. sådär är väl ungefär hur jag känner mej!
Igår hade jag inte tid att blogga för jag fick liite vänner till mej efter en lång och tung skoldag! Och efter det for jag till prg!
Måste komma därifrån liite tidigare än vanligt men hade endå skoij:) på kvällen chillade jag bara med mamma o pappa och tog det lungt:)presis vad jag behöver !
idag började jag 8 och slutade 1 så det var ganska skönt:) När jag kom hem började jag baka en kladdkaka och nu sitter jag och väntar på att den skall komma från ungnen:D karin är påväg hit nu och det blir SUPER kiva för ja ha inte sett henne på länge och har faktiskt saknat henne<3 hon skall hjälpa mej att läsa på mitt finska prov som jag har imorgon..usch det kommer inte alls att gå bra!
Ikväll är det hjälppisutbildning från 18.00-20.00! Blir väl skoij!?
Nu skall jag gå och se om kakan är klar!
Bloggar mera imorgon:)
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?