...

2009-02-23, 14:35:02 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Årkade inte blogga igår eftersom jag tog en lugn söndag! Mommo,Mofa och petra va till oss på ärtsoppa och fastlagsbullar! Efter det for jag til sanndra en sund och sedan kom karin ennu en sväng till mej:)
Idag var det skola igen som gällde för denhär fröken! Det känndes som om det varit sommarlov eftersom alla var glada att se varandra! Det är det jag är orolig över sen när vi går ut nian! Hur skall man klara sig utan sin gammla trygga roliga klass som man vänjt sig vid så!? Klart man får nya vänner i nya skolan men endå!
Vi hade en ganska lätt dag! Jag hade idag min sista fysiktimme på hela nian eftersom jag har bara prov på fredagen och sen slutar jag. Jag slutade kl.2 idag och kom hem direkt!
Nu är jag hos karin fast jag borde öva på prov och göra prodjekt men ja årkar inte! 
Vi är påväg och simma senare idag! Det bilr roligt..
Ha de bra!
Bloggar mera imorgon:)

kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?