home sweet home!

2009-02-15, 22:13:03 / Kategori: Allmänt

När vi vaknade idag åt vi ett jätte gott morgonmål som mina kusiners mamma lagat" Efter det for vi ut och åka liite snöskoter! SOM VAR SÅ HIMMLA ROLIT! fast jag var nog liite rädd! Efter det grillade vi korv och åt korv och drack varm saft ute i det juuvliga vädret!sen kom mamma efter mej och det var hemfärd som gällde! Fast jag tycker massor om att vara hos mina kusiner är det endå alltid SKÖNT att komma hem:)
När jag kom hem så fick jag nån städ mani för jag tyckte mitt rum såg förfärligt ut så jag började städa och möblera om hela rummet! När jag var färdig for jag till karin och chillade med henne eftersom det var flera dagar sen vi senast träffast så hade vi mycke å tala om! Vi kollade liite på DH:s andra season eftersom hon hade köpt den! Sen badade vi bastu och jag kom hem. Jag kollade en film och var en stund med mamma å pappa och sen hamnade jag framför datorn, och här sitter jag nu:D
JAA! kan ni berätta för mej vad man skall hitta på när man har en vecka ledigt och inga planer!
NÅ får se vart världen leder en:D
Nu är jag dödstrött och vill krypa ner i min säng och läsa en bra bok!
Ha de bra!
Hörs mera imorgon:)

Gunatt kramar :alex2




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?