LÖÖÖÖÖRdag!

2009-02-07, 15:50:15 / Kategori: Allmänt
heeejps!
idag var det lite tungt att vakna när jenny kom och väcka mej kl.kvart över 8! eftersom vi hade kollat på DH ganska sent!:D
De e bara FÖÖÖR bra!:)
Efter det att vi ätit morgonmål gick jag hem och sen for jag till lindahemmet och gjorde liite välgörenhet:)jag känner mej så bra och jag tycker om att hjälpa! jag fick som uppgift att ansiktsmåla barn som ville bli målade! nåjuuh..de gick inte så bra eftersom till slut ville alla bara ha en målning på handen!:D
När jag kom hem så kom jag hiit till karin och jenny óch vi har varit ute en stund med jenny gusav karin och jag:)
Nu fryser jag om mina tår:<
Får se vad jag skall göra senare eftersom dom far och bowla! Får väl gå hem och tråka mej med mamma å pappa:D men på kvällen skulle jag i alla fall komma hit och se på DH:D im so addicted!;D
ha en bra lördag!
kram:alex2


AAAHHH!! im so addicted! verkligen en bra serie:)

Karin

kolla där kan du få mera läsare!=)



2009-02-08, 16:35:04 URL: http://www.viraltrafik.se/?kavist



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?