LÖÖÖÖRDAG!

2009-02-14, 18:39:59 / Kategori: Allmänt
hejssan alla !
ÄR nu här i andersböle hos mina kusiner..
Har idag varit och åka snöskoter! Min farbro körde så hårt att jag höll på att kakka på mej!
vi firade ochså min stora kusin fredriks 18:års dag! Herregud vad tiden går SNABBT! jag tyckte att vi igår var små barn som lekte tåg i deras dubbelsäng;DD
Nu for dom i alla fall på lokalfest till hindhår där han skulle fira med sina vänner!
Vi är nestan ensamm hemma här är bara mina kusiners chilliga moster men med henne får man göra nestan vad som hellst;D
Nu kommer hit just några robins vänner så vi skall väl chilla med dom:)
Bloggar mera imorgon när jag kommer hem:)


Ha de BÄÄÄST"

kram:alex2

Lina

hej myggs! d kommer en liten fösenad vändagshälsning för jag var helt sjuk igår och låg hemma under täcket hela dagen, mn ida e ja lite bättre :) hoppas du hade en bra vändag <3



2009-02-15, 11:04:11 URL: http://linaochfanny.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?