Måndag och ungdomskväll:)

2009-02-02, 16:43:59 / Kategori: Allmänt
heeej alla bloggläsaren!
Idag var det en helt vanlig dag i skolan! Alla skrattade när jag höll mitt mussaföredrag bara för att jag sa att en jazz sångare inte hade några tänder:< hahah! men det gick endå sen någålunda bra!
Jag kom hem efter skolan och kollade en film men somnade! haha! nu är jag just påväg till skattis ungdomskvällarna som ledare! eller i alla fall å hjälpa till! Dom kan vara ganska bråkiga domdär små barnen! nejnej barn är nog ingenting för mej jag tappar nerverna:D
Imorgon börjar jag i alla fall klockan 10 för jag delatar inte i gympan pga min sjuka fot:// 
Jag skriver troligen ochså hälsolära provet imorgon! 
nu skall jag i alla fall gå och göra mig i ordning!
När jag kommer hem MÅSTE jag läsa på finskaprove för det är för det första MEGA svårt och för det anndra har jag ganska fullt upp hela veckan! :)
Ha det bra vi hörs!

kram:alex2


Såhär kan man se ut en helt vanlig måndag:) 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?