Naatalin Kylpylä

2009-02-18, 20:33:29 / Kategori: Allmänt
Heeeej!
Imorgon efter frissan åker jag och mamma och pappa till naatalin kylpylä och stannar där tills lördagen!
Man kan simma shoppa och få spa behandlingar så ser ganska mycke fram emot det! Det var först meningen att vi skulle åka till tallin på spa men det blev inget av det så det fick bli naatali! Som ligger ungefär en liite på 2H bilresa från oss!
Har just kommit från vollybollen och packade just det sista!
Såklart ha ja ju glömmt det viktigaste hemma som är min älskade karin<3 vet inte hur jag skall överleva FAST det bara är några dagar men jag kommer endå sakna henne massor!
Tänkte visa några bilder hur det ser mysigt ut där:)

Jaa, jag kanske kan blogga om jag hittar någon dator där:)
Annors hörs vi på Lördagen så kan jag berätta allt kuul som hännt och kommer ochså ta md kameran så kan jag lägga in några bilder!
Ha de bra!
Kram:alex2


Där är en bassäng man even på vintern kan simma i:)



Såhär ser det ut! Det är even möjligt att bo på dendär båten som finns där men den var fullbokad nu så
vi bor på hotellet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?