så va igen ett veckosslut förbi

2009-02-01, 17:32:46 / Kategori: Allmänt
heeeeej!
Igår kom jag till karin och jenny efter jag varit hos sanndra! Vi for till mej på bastu och sen spelade vi ett spel med mamma och pappa:) Sjukt roligt! Vi kom hem nångång 1!
Det var tidig veckning idag kl.9 fast jag för en gång skull skulle viljat sova....
Efter det for vi ut till karins och jennys mommo som bor på en holme som heter simsalö! Jätte juvli plats!
Vi skulle åka snöskoter men vi fick inte igång den:/ Hon bjöd på massor god mat och vi hade endå rolit:)
Efter det kom jag hem en stund och nu är jag här hos karin och håller henne sälskap efter som jenny har nu åkt till ingå och sedan skall hon vara där en ganska lång tid på praktik:< Tur att hon kommer hem imellan!
Nu skall vi sekert bara chilla med karin en stund och när jag kommer hem skall jag först göra min ena finskauppgift och sedan öva liite på mitt andra mussa prodjekt ( som kommer skita sig) STÖN! och sedan i bastun och resten av kvällen glo på tv! Typsikt sönda kväll!
Hoppas ni haft ett trevligt veckosslut!
Imorgon är det skola igen så bloggar väl när jag kommit hem:)

Ha de bra!
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?