Söndag!

2009-02-08, 18:54:50 / Kategori: Allmänt
hejssan alla bloggläsare^^
Idag vaknade jag klockan kvart över 8 IGEN! haha får aldri sova när jenny och gustav är hemma! Efter vi hade ätit morgonmål kom jag hem och tjuvkollade ett avsnitt av DH! Hoppas inte karin läser dehär SORI KARIN! <3
efter det bestämmde jag mej för att åka till stan och se på bio med sanndra! Jag gjorde mej i ordning och sen for jag med nästa buss:)
Vi var och kollade High school musical:) Den var jätte bra tyckte jag i alla fall!:Dfast jag och sanndra var sekert en av dom äldsta i biosalongen:P
När bion var slut chillade vi bara i stan för inga butiker var ju öppna! Sanndra övade liite med mej på mitt prov alltså engelska som jag har imorgon som VERKLIGEN kommer att skita sej://
Det var meningen att vi skulle se en sanndras kaveri men vi ser henne iställe troligen på torsda:)
Efter det for vi till mäkken och sen skulle vi åka hem men kom på att det var sönda och att det inte presic går bussar så ofta så vi fick sekert vänta i en timme-.- Stön!
När jag kom hem gosa jag med mina juuuuvliiggaahh hundar en stund och hjälpte mamma liite och nu kom jag just från bastun!
Skall sekert se på tv och läsa liite och sen är det sängdags för denhär gumman:)
Hoppas ni har haft ett juuvlit veckosslut för jag har i alla fall haft det:)
Ha de bäst!
Vi hörs mera imorgon"

kraaaam:alex2


Den var jätte bra och Zack var ju URGULLI som vanligt:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?