Fredag, ÄNTLIGEN!

2009-01-09, 21:32:16 / Kategori: Allmänt
nåjaa entligen är det fredag och veckosslut efter en lång å stressig dag i skolan!Men jag vet inte hur mycke veckosslut det blir för mej för jag har massor läxor och prov att öva på! STÖN!
Idag kom jag hem när jag slutade klockan tre  och böt kläder å sen for jag genast till sanndra:) det var jätte rolit att träffa henne och tala me henne eftersom vi inte träffats på JÄTTE länge! synd.:<
Vi spelade guitar hero sekert nåå 4 timmar, åt pizza, dataa å chilla! det var jätte rolit som vanlit:)
Imorgån tror jag det bär av till andersböle till min kusin om jag får sjuss! HOPPAS för då skall jag äntligen få se min nya vän danne, som jag så länge väntat på att få träffa! jej<333
men nu tror jag det skall bli läggdags eller kanske jag kollar på tv ennu en sväng men sen blir det tuti tuti fö den här lilla flickan! Jag har sovit så lite och dåligt när det har varit skolvecka! FAST! det kan hända man inte får sömn eftersom det är fullmåne! de e nån gammal juttu att man int får sömn nä de e fullmåne men int vet ja om de stämmer:P :D
Ha det bra jag bloggar mera imorgån!
Gonatt pussar och kramar!

kram: alex2

p.s. jag vill SÅÅÅÅ se twilight ! vill nån komma me;D?<3

ronja

Ja har sett twilight, den e jättebra! Böckerna e förresten också bra;)



2009-01-10, 18:35:34

ronja

ja ha sett twilight, den e jättebra! Böckerna e förresten också bra:)



2009-01-10, 18:36:55

ronja

ojj, de kom 2ggr:/



2009-01-10, 18:37:39

Karin

O VEM E DANNE?? nånting du ha glömmt att berätta eller? Kram gulle!<3



2009-01-12, 07:34:38 URL: http://kavist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?