igen ett behövligt veckosslut

2009-01-30, 18:33:08 / Kategori: Allmänt
hejssan alla läsare!
Har haft liite stressit och har därför inte hunnit uppdatera bloggen!
Igår var det vanlig skola tills klockan halv 12 (hade föresten mitt mussa föredrag,gick ganska bra) :D efter det bar det åt till helsingfors där vi skulle på besök till en yrkesskola som heter praktikum! Alltså den verkade så HIMMLA intressant så jag hade funderat på att flexa mellan gymnasiet och linjen:Hotell och restaurang på praktikum!
Efter det for vi till stan med några kompisar och sedan blev det ENTLIGEN twilight med mims,sanndra å mulle<3
Den var nog så bra som jag förvänttat mej! Väntar heelt på 2:an!
Efter det kom jag hem så for jag en stund till sanndra och så kom karin och jenny och emmi till mej och bada:) det var skoij! sen var det bbara sängen som väntade på mej!

Idag har det varit en lång och ganska trist dag i skolan!
Efter skolan for jag till sandra en stund och när jag kom hem hade mamma kommit hem från sverige:)
Fick ett par JÄTTE nätta skor av henne som jag kanske kan visa senare;)
vet inte ennu planerna för idag men man får se:P
ha de bäst och ta vara på tiden!
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?