sandra:)

2009-01-17, 18:53:16 / Kategori: Allmänt
hej! vaknade klockan 9! var underligt pigg fst jag bara fick sova 9h! på kvällen gjorde jag nu inte så mycket extra var på datorn och såg på tv!
Jaaa.. när jag vaknade så klädde jag på mej och åt några knackkorvar^^ HAHA sen for jag på hjälppisutbildning:)
Det var rolit som vanlit! Kan int vänta att få bli hjälppis:)
Efter det så kom jag hem och så åt jag lite! talade me min kära kusin på mesen!
Efter det bärde det åt till sanndra:)
Vi har fotat lite bilder som jag skall laga in här ennu idag:)
Jag skall bli här övernatten och det skall bli super skoij! det blir sekert vanlig hemmakväll med film å karkki:)
Imorgon skall jag öva på prov och göra prodjekt plus läxor-.- STÖN!
men idag skall jag ha en rolig och ledig lördag!
Hoppas ni ochså njuter av veckosslutet:)
Kramar:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?