Söndag

2009-01-18, 17:58:44 / Kategori: Allmänt
hejssan alla!
Idag kom jag hem klockan 12 tiden från sanndra och sen for jag med mamma å papp till tukku och handla liite mat :)
När jag kom hem så läste jag lite på prov men har ennu några grejor jag borde göra inför skolan imorgån:/
Efter det ringde karin och sade att hon hade kommit hem så jag kom hit en stund:) Nu har vi just kollat klart en film som heter "all the boys love mandy-lane" int vet jag nu om den är nån att rekomendera eftersom jag tyckte slutet var JÄTTE dålit:/
Nåjaa..
Jag är i alla fall nu påväg hem för att gå i bastun sedan skall jag se på en ny seria som börjar som heter Kuorosota.
Sen är det nog sängdags för mej, eftersom det är skola imorgån:)
Ha de bra!
Vi hörs imorgon!
kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?