tisdag och läkare

2009-01-27, 19:17:25 / Kategori: Allmänt
Idag började min skoldag med två timmar gymnastik, som vi hade en vikarie i!
Sedan var det finska på programmet!
Efter det engelska,där vi fick veta att vi skall ha ett muntligt slutprodjekt på 15min! GLUNK:S
Sedan modersmål,haha min lärare blev liite sur på mej eftersom jag hade glömmt hemma en bok vi skulle borde haft me! Men de kan int hjälppas!
Sedan hade vi hälsolära och det var jätte chill vi bara kollade en film! Och jag måste inte skriva mitt prov:P huh!

Efter skolan åkte jag med buss till itis! Gick lite i några butiker men hittade inget intressant! Vi gick till mäkken med mamma! Sedan for vi till läkarn för jag hade tid kl.16.45

Jaaa..först hade jag bara granskning och efter det blev det röntgen och sedan kom resultatet!
Han konstaterade att det är nästan bara att ta kniven fram!
Alltså med andra ord operation!
Har VERKLIGEN blandade känsslor om det vet inte vad jag skall tycka å tänka!
Kan inte riktit beskriva vad det är jag har i min fot men ni kan väl se själva!


Bilden kanske beskriver smärtan lite bättre!


Ser nästan ut som om man skulle få en liten tå till!



I alla fall så ha det bra och vi hörs imorgon efter att jag varit till ortopeden och hört närmare:)
Kram:alex2



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?