:)

2009-07-31, 11:16:21 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Har haft det riktigt trevligt nu här ett par dagar!
I förr går så for vi ut med Nannu,Ando,Ingves,Pakkis och Wiiken till Mö-holmen!
Det var jätte roligt där!
Jag och Nannu plockade en liter blåbär:) nammm.. Dom var så perfekta och STORA!
På kvällen pyyste vi iväg till ingves och kollade på en film!
Efter det for vi till Hinsby och sova:)
Nästa dag bakade vi en jättte mumsig blåbärspaj (med tanke att den var bränd) :D
Jag for med mamma till famo och fafa en sväng och senare tillbaka till nickby igen:)
Vi var ute och cruisa med mopobilen med Nannu ganska sent, och sedan blev det filmen "Bride Wars" med dricka och tilltugg:)
Igen sov jag en skön natt här i Hinsby..
Idag vet jag inte vad som händer men imorgon är det PARTYYY!!!
Det är storören dans och då skall det festas!:)
Hoppas det blir en lyckad kväll!
Skall försöka att någon tar med kameran så det blir några fina bilder:)

Ha en skön fortsättning på slutet av sommarlovet!

Kram:alex2

p.s. Vi fotade massor skoijga bilder med Nannu igår!
Vi skall just lägga in dem på datan så jag skall sätta några hit in till bloggen:)


En mycket sommrig bild fast sommaren snart är över :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?