Först till Kusinerna, Sedan till Storkärr på middag!

2009-07-28, 18:15:26 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Igår for jag till mina kära kusiner!
Vi var på bio med Daniel och Fia! Harry Potter. HERREGUD så den var skiit!
jag var VERKLIGEN missnöjd! sommnade tillochmed en stund.
Jag bev där övernatten sedan och härjade med mina kära kusiner!:D

Idag sedan var det först meningen att jag skule har farit med nannu till en bekants holme!
Men det blev inte av! :/
Vi bestämmde med nannu att vi skulle träffas någon annan dag!
Hon är såå rar och kiva :)

Sedan ringde min kära vän Fanny och bjöd mej till henne på middag!
Jag blev jätte glad och kom sedan från mina kusiner genast hit!
Som bäst håller vi på att väntta på att det blir mat:)
Hennes pojkvän Elias är ochså här och illa liina fiina och hanna kommer ochså:)
Det kommer bli en rolig kväll:)
Jag lägger in flera bilder senare:)
ha det bra!
Hörs om mer uppdatering!

kram:alex2

p.s. lina sa att det kan hända att jag kanske slipper på att till skribaäger! HEELT SUPER KUUL!
det skulle vara sååå roligt! Men det är bara kanske. Om det är så att en flicka inte kan komma!

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?