Igår var det Partaj!

2009-07-19, 16:34:54 / Kategori: Allmänt
hejssan!
Igår var det partaj som gällde!
Det började med att jag for till min söötaste gulligaste vän liina!
Sööta fanny och hanna kom ochså dit och vi åt god mat och fotade och skrattade och gjorde
oss redo för festen!
Vi stack sedan till festen en 8tiden!
Det var ganska tråkigt i början men sedan börja de bli fiilis på!:D
Jaaa..och sedan började många bli liite "tötta" och restan av kvällen var liite smått urflippad!

Men vi hade i alla fall jätte roligt:)
Jag och Lina for till lina och sova. Vi var hemma någå 3 tiden:)

TUSEN tack till Wiken som årdnade festen! Och till er juuvliga människor som var hos lina på förfest:)
Det var jätte roligt:)

Jag skall fara å tältta!
Med jenny och Karin!
Men jag har ingen aning om vi far idag eller imorgon bitti tidigt!
Jag vill bara bort hemmifrån!
Jag känner mej bara att jag inte vill vara hemma!
Intför att jag har nog ingen strid med mamma eller pappa ,
men jag är bara så trött på att vara hemma!

Det var allt för mej!
Uppdaterar sen nångång:)
ha de bra!
kram:alex2


En sommrig bild jag nyss tog:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?