På resa..

2009-07-11, 14:06:25 / Kategori: Allmänt
Hejssan!
Jag kan vara borta hur länge som hällst..:D
jag har varit nu nästan en vecka på resa och int ett enda samtal eller textmeddelande från någon hemmifrån!
Det tar jag ganska hårt"
Är det faktiskt ingen som vill ha mej hem tillbax?:S

I alla fall så har jag haft ganska roligt!
Vi har varit i Tykkimäki,Lappeenranta och är nu i Kotka!
Vi har ätit gott och härjat mycke!:D
Saknar liite hem till min säng och mopo men sånnt e livet!
Man ska njuta av att se nya platser!
-Nu skall jag gå och härja ,me robin!

Ha de bra!
Vi hörs!

kram:alex2


p.s. Vi har fotat någå 400 foton nu så ja kan kanske lova att ja sätter in några:D

ekorren

awww<3 hunnie visst saknar jag dej ^__^

min saldo e fast så jag kan varken texta eller ringa 8(

hoppas du har kiva!



ekorrenMISSEStalgbollen!

<3



2009-07-12, 17:08:55

linafina

Myggs!!! ja tänkte faktist ringa o texta dj en angstig liten da, men ja tänkte att ja sku int störa när du e på semester. ja ha vari lite isolerad från verkliga livet o ja ha sakna de. men nu kommer ja va lite hemma så ja kan komma på fest :D <3



2009-07-15, 20:27:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?